Coaching zespołowy

phoca_thumb_l_img_0920 2

 

“Jeśli nie ustalasz celów dla siebie,
jesteś skazany na pracowanie
przy osiąganiu celów kogoś innego.”
Brian Tracy

 

 

 

  • Coaching zespołowy to proces nastawiony na optymalizację efektywności zespołów, rozwijanie kluczowych umiejętności, uwalnianie kreatywności, poprawę jakości współpracy. 
  • Zespół w czasie coachingu może pracować z coachem nad dowolnym celem.

Wyniki badań określających zwrot z inwestycji w coaching:

1. 86% firm, które dokonały analizy wyników, deklaruje przynajmniej zwrot z inwestycji,
2. prawie co piąta firma osiągnęła 50-krotny zwrot z inwestycji,
3. średnio firmy zanotowały 7-krotny zwrot z inwestycji.
4. 86% firm, które dokonały analizy wyników, deklaruje przynajmniej
zwrot z inwestycji,
5. prawie co piąta firma osiągnęła 50-krotny zwrot z inwestycji,
6. średnio firmy zanotowały 7-krotny zwrot z inwestycji.

(źródło: badanie Pricewaterhouse Coopers wykonane na zlecenie International Coach Federation, 2009)
źródło: badanie PricewaterhouseCoopers wykonane na zlecenie International Coach Federation, ICF Global Coaching Client Study Executive Summary, 2009

Według badań firmy A Better Perspective™, zrealizowanych w 2009 roku na reprezentatywnej grupie składającej się 339 osób, które skorzystały, z coachingu lub/i były jego zleceniodawcami dla innych główne korzyści z coachingu dla organizacji, firmy to:

1. pełne wykorzystywanie indywidualnego potencjału osoby (79%)
2. wzmocnienie osobistego zobowiązanego zaangażowania we własny rozwój (69%)
3. wzrost wydajności organizacji (69%)
4. podniesienie kreatywności/zdolności uczenia się oraz wiedzy (63%)
5. wzrost rzeczywistej motywacji pracowników (57%)
6. ułatwienie przyswojenia nowych stylów zarządzania i kultury organizacji (39%)
7. wzmocnienie relacji między ludźmi/oddziałami (35%)

Komentowanie jest wyłączone