Skip to content
Menu
Obszar Rozwoju
  • Dorota Nawrotek
    • Notka
    • Publikacje i wystąpienia
  • YouTube
  • Alchemia przywództwa
  • Archiwum
  • Narzędzia diagnostyczne
    • Siła i odporność psychiczna MTQ48
    • Zintegrowany model przywództwa ILM72
  • Dla Biznesu
    • Programy rozwojowe
    • Doradztwo
    • Warsztaty
  • Dla Wykładowców
  • Coaching
    • Coaching menedżerski
    • Coaching zespołowy
    • Coaching wystąpień publicznych
  • AKTUALNOŚCI
    • AKADEMIA SKUTECZNOŚCI
    • Ucz się skutecznie! Motywacja i techniki efektywnej nauki.
    • Jak pomóc dziecku w nauce?
    • Charyzma w przywództwie
    • Mów a nie przemawiaj, występuj w najlepszym stylu
    • Przywództwo w biznesie
    • Charyzma w życiu i biznesie
    • Wprowadzenie do medytacji
  • Szkolenia certyfikowane przez CKU Politechniki Świętokrzyskiej
    • Coaching w biznesie
  • Kontakt
    • Dane kontaktowe
    • Newsletter
Obszar Rozwoju

Autorskie programy rozwojowe

„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa.
I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.”
John D. Rockefeller
Firmom i instytucjom rekomendujemy autorski program stymulujący rozwój firmy, mający na celu podniesienie efektywności współpracujących ze sobą ludzi i zespołów.
Program jest opracowywany i prowadzony przy współpracy partnerów Obszaru Rozwoju – doświadczonych coachów, trenerów i psychologów.
Konkretne moduły szkoleniowe i koncepcję całego procesu opracowujemy zgodnie z potrzebami indywidualnego klienta. Program  modyfikujemy na bieżąco, zgodnie z potrzebami firmy i rytmem zachodzących zmian.
Niezwykle istotnym elementem, wspierającym wprowadzanie przez firmy udoskonaleń i innowacji,  jest efektywny przepływ komunikacji.
Stąd też wiele uwagi poświęcamy tematom związanym z usprawnieniem procesu komunikacji wewnątrz firmy, co przekłada się na :
– większą efektywność pracy;
– zaangażowanie pracowników;
– większą motywację do pracy;
– wyzwalanie kreatywności zespołu;
– zmniejszenie oporu wobec zmian;
– dobre stosunki międzyludzkie;
– porozumienie między kierownictwem a pracownikami;
– włączenie pracowników w proces budowania kultury organizacyjnej firmy;
– wzrost lojalności i przywiązania pracowników;
– wsparcie procesów budowania reputacji firmy.
/słuszność powyższych stwierdzeń potwierdzają liczne publikacje, m.in.: Ewa Cierniak-Szóstak, Andrzej Szóstak; „Problemy komunikacji wewnętrznej w firmie”; Personel 1997, nr 7/8, s. 30. , Badania International Association of Business Communicators (w grupie 300 firm)  patrz: F.P. Seitel, The practice of public relations; Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey, 1995, wydanie VI. 26 R. Ludlow, F. Panton: The essence of effective communication; Prentice Hall International, 1992;  Agnieszka Olsztyńska, „Warunki efektywnej komunikacji w firmie”; Personel nr 10 z 1999r. S. 32. /
©2021 Obszar Rozwoju | Powered by SuperbThemes & WordPress
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda