Granice wyobraźni – jak wprowadzać innowacje w firmie XXI wieku?

 

Obszar Rozwoju zaprasza do przedsiębiorców, menedżerów oraz wszystkich, którzy są zainteresowani innowacyjnością na spotkanie z Henrykiem  Szmidtem – ekspertem innowacji na stałe mieszkającym w Paryżu.

Spotkanie, które poprowadzi Dorota Nawrotek,  będzie miało formę wywiadu, prezentującego spektrum zagadnień związanych z wprowadzaniem innowacyjności w firmach.

W programie:

  1. Wprowadzenie w zagadnienie i przywitanie gościa.
  2. Wywiad interaktywny z Henrykiem Szmidtem:
    – Case study – budowanie Centrum Innowacji dla Mercedesa w Pekinie.
    – Innowacja w biznesie.
  3. Przerwa kawowa
  4. Wywiad interaktywny z Henrykiem Szmidtem(cd.):
    – Zmiany w pejzażu organizacji a innowacyjna rewolucja.
    – Krótki przegląd metod wdrażania innowacji.
    – Jak przygotować firmę do wprowadzenia innowacji.
  5. Otwarty panel dyskusyjny

 

Henryk Szmidt                           

Specjalista w obszarze innowacji, konsultant strategiczny i executive coach.
Wykształcenie psychologiczno-filozoficzne i zainteresowanie naturą ludzką łączy z bogatym doświadczeniem biznesowym. Pracował m.in. jako Dyrektor Zarządzający i  Prezes Zarządu firmy We-Impact w Chinach, prowadząc międzykulturowy projekt stworzenia Centrum Innowacji dla Firmy Mercedes-Benz w Pekinie.

Wieloletni Superwizor i Mentor CoachWise™, Certified Professional Co-Active Coach oraz Professional Certified Coach. Założyciel francuskiego stowarzyszenia „Presence d’Esprit” zajmującego się rozpowszechnianiem metod rozwoju osobistego.
Pracując wiele lat w trzech językach (angielski, francuski i polski) z klientami wielu narodowości, rozwinął unikalne, międzykulturowe podejście do coachingu.
Wykładowca Coachingu Międzykulturowego na podyplomowych studiach Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej, wykładał również na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Poznaniu.

Pisze książki i artykuły z tematyki coachingu, zarządzania, innowacji i międzykulturowości.

Wśród jego klientów znaleźli się m.in: AIG, AXA, Banque de France, Coca Cola, Crédit Agricole, CSA Group Inc., DARTY, Daimler-Benz China, GlaxoSmithKline, P1 China, Prudential, Röhlig France, SAP, UBS, Whirlpool i wielu innych.

Publikacje

  • Współautor: „Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów”, Helion 2009.
  • Współautor: „Coaching: Teoria, praktyka, studia przypadków”. Wolters Kluwer, 2009.
  • Autor: „Coaching Line – Essays on coaching”. FOSZE, January 20, 2012
  • Współautor: „Intercultural Management Issues”, Difin, September 1, 2012; Autor rozdziału 6: – „Knowledge Management Across Cultures”.
  • Współautor: Podstawy Zarządzania dla Praktyków – Foundations of Management. Difin, 2013.

 

Termin wydarzenia – 22.10.2018, godziny: 11.00 – 15.00
Miejsce  –  Centrum Kongresowe Targów Kielce – ul. Zakładowa 1
Wstęp – 120 zł
Zapisy do 18 października 2018.