Superwizja menedżerska

 Superwizja menedżerska to proces wsparcia i rozwoju menedżerów oraz liderów w organizacji. Polega na regularnych spotkaniach między menedżerem a superwizorem, który może być wyższym menedżerem, coachem, lub zewnętrznym konsultantem.

Kiedy wybrać superwizję menedżerską?

  • Gdy menedżer jest gotowy na wnikliwe przyjrzenie się swojemu działaniu i interesuje go zarówno  uczenie się refleksyjne (na podstawie analizy własnych działań i ich skuteczności), jak i wzmocnienie w postaci uzupełnienia luk kompetencyjnych. 

Główne cele superwizji menedżerskiej to:

  1. Rozwój kompetencji.  Pomoc menedżerom w rozwijaniu umiejętności zarządzania, takich jak przywództwo, komunikacja, rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji, i delegowanie obowiązków.

  2. Wsparcie w trudnych sytuacjach. Superwizja menedżerska umożliwia omówienie trudności, z jakimi menedżer się spotyka w pracy, oraz poszukiwanie skutecznych strategii ich rozwiązania.

  3. Refleksja i samorozwój. Poprzez dialog z superwizorem, menedżer może analizować swoje działania, identyfikować swoje mocne strony i obszary do poprawy oraz planować działania rozwojowe.

  4. Zwiększenie efektywności. Poprzez regularne wsparcie i feedback, superwizja menedżerska może pomóc menedżerom w osiąganiu lepszych wyników w swojej pracy oraz w efektywnym zarządzaniu zespołem.

Efekty superwizji menedżerskiej mogą być różnorodne, w zależności od potrzeb organizacji i jednostek. Mogą to być na przykład:

  • Zwiększenie zaangażowania pracowników poprzez lepsze zarządzanie zespołem.
  • Poprawa efektywności i wydajności pracy.
  • Zmniejszenie konfliktów w zespole poprzez wzrost umiejętności komunikacji menedżera.
  • Wzrost motywacji i satysfakcji z pracy członków zespołu.
  • Zwiększenie umiejętności menedżerskich w obszarach takich jak delegowanie zadań, zarządzanie czasem, czy motywowanie pracowników.

 

PROCES SUPERWIZJI:

  1. Proces zaczyna dwu lub trójstrony kontrakt powstały w wyniku badania potrzeb Klienta lub/i organizacji. 
  2. Kolejny etap to ustalenie celów superwizji i ich mierników.
  3. Po nich następuje seria spotkań z Klientem. 
    Statystycznie proces obejmuje ok. 4 – 9  spotkań, w odstępach ustalanych wspólnie z Klientem. 
    Czas trwania jednej sesji 60-90 minut.
  4. Każdy proces kończy się weryfikacją efektów i stworzeniem dalszego planu rozwojowego. 

Umów się na  krótkie  gratisowe spotkanie, w czasie którego porozmawiamy o tym, czy SUPERWIZJA  jest najlepszą dla Ciebie formą wsparcia. 

Zadzwoń – 605 687 666
lub wyślij maila na adres [email protected]

CENNIK 

1 sesja – 460 zł 

Pakiet 4 sesji – 1680 zł 

Pakiet 7 sesji – 2660 zł 

Prowadzi – Dorota Nawrotek, akredytowana coach IC (od 2013 roku przeprowadziła ponad 1000 godzin coachingów), konsultantka w badania przywództwa (ILM72) i odporności psychicznej (MTQ), trenerka kompetencji menedżerskich, certyfikowana trenerka zarządzania zmianą, menedżerka i przedsiębiorczyni z ponad 15-letnim doświadczeniem praktycznym w obszarach handlu, hotelarstwa, edukacji. Wykładowczyni akademicka w obszarze kompetencji menedżerskich, komunikacji i coachingu. Autorka programów studiów podyplomowych w zakresie coachingu i przywództwa.