Dodatkowo – dobry menedżer, potrafiący budować zaufanie w zespole, jest gwarantem mniejszej rotacji pracowników – według badań McKinsey’a 62% osób, które negatywnie oceniają swojego szefa, rozważa odejście z pracy.
Stąd moduły „Akademii menedżera” skupiają się na przekazaniu kadrze zarządzającej szerokiego spektrum kompetencji miękkich, pomagających budować zaufanie, zaangażowanie i dobre relacje z pracownikami i współpracownikami.
Zakres tematyczny akademii obejmuje następujące zagadnienia:
Komunikacja w biznesie
Charyzma i autorytet lidera
Angażujące przywództwo
Kluczowe zasady motywowania pracowników
Delegowanie, informacja zwrotna i rozmowa oceniająca
Coachingowe kompetencje i narzędzia menedżera
Budowanie efektywnego zaangażowanego zespołu
Zarzadzanie zmianą i konflikt w zespole
Stres i siła psychiczna ludzi i zespołów
Uczące się organizacje XXI wieku
AKADEMIA LUB JEJ CZĘŚCI (istnieje możliwość zamówienia wybranych modułów tematycznych) użyteczna będzie:
Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.
Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.