Komunikacja i charyzma lidera

Kompetencje komunikacyjne liderów przekładają się na:

  • większe zaufanie klientów,
  • wzrost zaangażowania pracowników,
  • większą skuteczność działania,
  • lepszy wizerunek organizacji.

 

Ci, którzy pracują pod okiem charyzmatycznych liderów, osiągają lepsze wyniki, mają poczucie większego znaczenia swojej pracy i bardziej ufają liderowi, niż osoby pracujące z efektywnymi, lecz pozbawionymi charyzmy przywódcami.”

Oliwia Fox-Cabane

 

MOODUŁY TEMATYCZNE DO WYBORU: 

  • Podstawy komunikacji interpersonalnej.
  • Budowanie i komunikowanie inspirującej wizji i strategii.
  • Autorytet i zaufanie w przywództwie.
  • Charyzma lidera – style charyzmy przywódczej .
  • Strategia komunikacyjna a styl komunikacji.
  • Słuchanie i zadawanie mocnych pytań.
  • Skuteczne spotkania biznesowe – jak je przygotować i przeprowadzić.
  • Profesjonalne wystąpienia na forum w pracy menedżera i radzenie sobie ze stresem związanym z ekspozycją społeczną.