Zespoły, które potrafią się uczyć:

  • nadążają za wyzwaniami XXI wieku,
  • szybko adaptują się w świecie pełnym nagłych zmian,
  • dzielą się wiedzą,
  • są bardziej zaangażowane i kreatywne.

 

Ludzie i firmy, które nie potrafią się uczyć, przegrają w procesie wielu niespodziewanych zmian,

jakie przynosi nam współczesna rzeczywistość. Toteż aktywne uczenie się i strategie uczenia się

stoją na czele najważniejszych kompetencji współczesnego świata.”

wg. : Raportu Światowego Forum Ekonomicznego – 2020

 

Przykładowe zagadnienia, które są omawiane w czasie warsztatów inicjujących wprowadzenie kultury uczenia się: 

  • Jak funkcjonuje uczący się zespół?
  • Social/collaborative learning
  • Jak stworzyć warunki do uczenia się zespołowego?
  • Techniki i metody uczenia się oraz ich zastosowanie w pracy menedżera
  • Radzenie sobie z niepowodzeniami. 
  • Dzielenie się wiedzą w organizacji – elementy warsztatu trenerskiego. 
  • Menedżer jako trener i coach.